Безкоштовно з усіх номерів

Пн-Пт: 10:00 — 19:00

Сб: 11:00-17:00

Нд: Вихідний

0 800 21 999 1
русукр
Русский

Гарантія та повернення

Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту купівлі (не включаючи день покупки). Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Також має бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин.

Для повернення чи обміну товару при собі необхідно мати:

  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату (чек);
  • товар у повній комплектації та заводській упаковці;
  • паспорт.

Гарантійне обслуговування

При настанні гарантійного випадку просимо Вас звернутися до нашого Сервісного центру:

Бессарабська пл. 9/1, тел. 0 800 21 666 1 (безкоштовно з усіх номерів).

При зверненні з гарантійного обслуговування до Сервісного центру Вам необхідно мати з собою:

  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату (чек);
  • товар (комплектація необов'язкова, якщо гарантійний випадок не пов'язаний із комплектуючими аксесуарами);
  • паспорт.

Термін гарантії на придбаний товар вказаний у гарантійному талоні. Термін гарантії встановлюється залежно від товару.

Гарантія може надаватися як від Магазину, так і від Виробника. Доказом гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон Виробника чи Магазину.

Товар неналежної якості підлягає гарантійному обслуговуванню у Сервісному центрі у разі виявлення протягом гарантійного терміну недоліків Товару, що виникли з вини виробника Товару, навіть якщо такі недоліки виникли протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня придбання товару.

Гарантійне обслуговування включає безкоштовний ремонт Товару протягом терміну дії гарантії, зазначеної в гарантійному талоні при його збереженні протягом усього терміну дії гарантії.

Товар не може бути прийнятий на гарантійне обслуговування у разі:

  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій Покупця або третіх осіб;
  • ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження, спричинені використанням Товару за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів;
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ).

Не гарантійне та післягарантійне обслуговування

У разі виникнення проблем із пристроєм після закінчення гарантійного терміну Ви можете звернутися до нашого Сервісного центру.

Бессарабська пл. 9/1, тел. 0 800 21 666 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Ознайомитись з послугами та цінами на ремонт можна на сайті Сервісного центру.

Відновлення гарантійного талону

У разі втрати або пошкодження гарантійного талону Ви можете звернутися з письмовою заявою в його магазині за адресою:

Бессарабська пл. 9/1, тел. 0 800 21 999 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Для відновлення гарантійного талона Вам необхідно мати з собою:

  • документ, що підтверджує купівлю товару (чек);
  • паспорт.

Якщо Ви знаходитесь в іншому місті, Вам необхідно надіслати скан заявки у довільній формі на відновлення гарантійного талона, скан документа, що підтверджує покупку товару (чек), скан паспорта. Після відновлення гарантійного талону ми його відправимо за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта».